Związek Uczelni „InnoTechKrak”


AGH-PK-UR


zatrudni


Specjalistę ds. Bezpieczeństwa Informacji

 


Wymagania:

 

  • wykształcenie wyższe;
  • doświadczenie w zakresie audytów bezpieczeństwa informacji;
  • ogólna znajomość technologii bezpieczeństwa informacji;
  • udokumentowana umiejętność tworzenia dokumentacji, zarządzeń i instrukcji;
  • wysokie umiejętności interpersonalne;
  • umiejętność zarządzania zespołem;
  • znajomość j. angielskiego.

 


Dodatkowymi atutami będą:

 

  • znajomość rozwiązań stosowanych przez Uczelnie InnoTechKrak (AGH, PK, UR) na poziomie zaawansowanego administratora;
  • wiedza na temat analizy powłamaniowej potwierdzona praktyczną znajomością narzędzi do przeprowadzania takiej analizy;
  • posiadanie certyfikatów potwierdzających zaawansowane umiejętności administracyjne;
  • posiadanie certyfikatu audytora wiodącego ISO/IEC 27001, CISSP, CISA, CISM, CEH.

 


Opis zadań:

 

  • pełnienie roli administratora bezpieczeństwa informacji na Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechnice Krakowskiej i Uniwersytecie Rolniczym;
  • identyfikacja, ocena i monitorowanie ryzyk w obszarze bezpieczeństwa informacji i systemów IT;
  • tworzenie, nadzór nad wdrażaniem i aktualizacja procedur w zakresie bezpieczeństwa informacji;
  • zapewnianie zgodności w/w procedur z obowiązującymi przepisami prawa;
  • badanie zgodności stanu faktycznego przetwarzania informacji z dokumentacją;
  • monitorowanie bezpieczeństwa teleinformatycznego;
  • zarządzanie incydentami bezpieczeństwa (rejestrowanie i analizowanie incydentów, wyciąganie wniosków i tworzenie planów naprawczych);
  • doradztwo dotyczące działania i rozwoju infrastruktury informatycznej;
  • współpraca z innymi instytucjami działającymi na polu bezpieczeństwa informacji (Narodowe Centrum Cyberbezpieczeństwa, ABW itd.);
  • tworzenie sprawozdań dla kierownictwa Uczelni.

 

 

CV i list motywacyjny oraz dokumenty potwierdzające kwalifikacje należy przesłać do dnia 1.08.2017 r. na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć koncepcję funkcjonowania na stanowisku Specjalisty ds. Bezpieczeństwa Informacji zawierającą opis strategii działań (max. 1 strona A4).