POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
dyrektora
w Centrum Transferu Technologii
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Reprezentuje CTT na zewnątrz i kieruje całokształtem jego działalności, zgodnie z zakresem obowiązków i uprawnień, a w szczególności:
- zapewnia prawidłowe funkcjonowanie CTT;
- odpowiada za prawidłowe prowadzenie gospodarki finansowej i gospodarowanie majątkiem CTT;
- koordynuje współpracę z innymi jednostkami PK w zakresie działalności CTT;
- nadzoruje i kontroluje działania pracowników zatrudnionych w CTT (zespół powyżej 20 osób);
- zleca Zespołom CTT i Działowi Administracyjnemu CTT dodatkowe zadania, nieokreślone niniejszym regulaminem;
- przygotowuje roczne sprawozdania z działalności CTT;
- inicjuje realizację nowych projektów zbieżnych z zadaniami CTT;
- wydaje pisemną decyzję o rezygnacji z komercjalizacji wyniku;
- wnioskuje o przedłużenie okresu zachowania know-how PK w tajemnicy;
- wnioskuje o rozpoczęcie procedury o objęcie know-how PK ochroną z tytułu uzyskania praw wyłącznych;
- opiniuje i wnioskuje co do wyboru komercjalizacji bezpośredniej lub pośredniej oraz o zawarciu ze spółką celową umowy na zarządzanie prawami własności przemysłowej do wyniku w zakresie jego komercjalizacji bezpośredniej.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: wyższe, preferowane o profilu technicznym, ekonomicznym lub prawniczym;
- doświadczenie zawodowe: 8 lat udokumentowanego stażu pracy, w tym co najmniej 3 lata w zakresie transferu wyników badań do przemysłu, do sektora B+R oraz komercjalizacji nauki i technologii;
- dodatkowe kwalifikacje: 3 lata doświadczenia na stanowiskach kierowniczych;
- znajomość języków obcych: biegła udokumentowana znajomość języka angielskiego;
- doświadczenie zawodowe w pozyskiwaniu projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych;
- znajomość ustaw o innowacyjności i ustawy o szkolnictwie wyższym.
3. Dodatkowe wymagania:
- znajomość specyfiki działania wyższej uczelni i funkcjonowania centrów transferu technologii;
- znajomość zasad ochrony praw własności intelektualnej.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- wizja funkcjonowania CTT PK;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności powiązane z konkursem.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok.137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do dnia 23 lutego 2018 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko Dyrektora Centrum Transferu Technologii.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata. Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach od 1.04.2018 r. do 15.04.2018 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i dokumentowania przebiegu zatrudnienia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922, z późn. zm.).