POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
samodzielnego referenta
w wymiarze pełnego etatu
w Dziekanacie Wydziału Fizyki, Matematyki i Informatyki
1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- obsługa administracyjna spraw materialnych studentów;
- prowadzenie toku studiów oraz akt studentów;
- obsługa protokołów elektronicznych;
- przygotowywanie i doręczanie niezbędnej dokumentacji w sprawach studenta związanych z tokiem studiów;
- obsługa administracyjna studentów obcokrajowców;
- przygotowywanie dokumentów do sprawozdań GUS oraz innych;
- dbanie o zgodność danych toku studiów z danymi w systemie Polon.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: min. średnie;
- staż pracy: 4 lata potwierdzone świadectwami pracy;
- doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej;
- biegła obsługa komputera i pakietu MS Office;
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- doświadczenie w pracy w dziekanacie lub administracji uczelni będzie dodatkowym atutem.
3. Dodatkowe wymagania:
- umiejętność organizacji czasu w pracy;
- terminowość i dokładność wykonywanych zadań;
- samodzielność oraz umiejętność współpracy z zespołem;
- otwartość w kontaktach interpersonalnych;
- umiejętności rozwiązywania problemów i odporność na stres;
- umiejętność pracy pod presją czasu.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 23.11.2018 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko samodzielny referent w Dziekanacie WFMiI.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 17.12.2018 r. do 21.12.2018 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.