POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI


ogłasza konkurs na stanowisko

 

kierownika Domu Studenckiego nr 2

 

Miejsce pracy: Kraków ul. Skarżyńskiego 5

 

umowa o pracę na cały etat

 



1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • zapewnienie właściwych warunków funkcjonowania domu studenckiego;
  • zarządzanie powierzonym majątkiem;
  • przygotowywanie specyfikacji do przeprowadzenia postępowania o zamówieniu publicznym;
  • współuczestnictwo w nadzorze nad stanem technicznym obiektu i w nadzorze nad prowadzonymi remontami;
  • kwaterowanie i wykwaterowywanie mieszkańców;
  • prowadzenie ewidencji wykorzystanych miejsc w domu studenckim;
  • zarządzanie podległym personelem;
  • przyjmowanie wpłat od studentów i użytkowników doraźnych;
  • wystawianie faktur i obciążeń wewnętrznych za kwaterowanie;
  • nadzorowanie terminowości wpłat czynszowych;
  • inne czynności wg poleceń kierownika Osiedla Studenckiego.

 


2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie – wyższe ekonomiczne lub techniczne;
  • doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym;
  • znajomość języków obcych – j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.

 


3. Dodatkowe wymagania:

  • znajomość zasad gospodarowania majątkiem i podstaw rozliczeń finansowo-księgowych;
  • znajomość pakietu Microsoft Office;
  • umiejętność obsługi kasy fiskalnej i urządzeń biurowych.

 


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.

 

 

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 13.12.2018 r.


Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko kierownika Domu Studenckiego nr 2.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 14.01.2019 r. do 25.01.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.