POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
kierownika Domu Studenckiego nr 2
Miejsce pracy: Kraków ul. Skarżyńskiego 5
umowa o pracę na cały etat
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zapewnienie właściwych warunków funkcjonowania domu studenckiego;
- zarządzanie powierzonym majątkiem;
- przygotowywanie specyfikacji do przeprowadzenia postępowania o zamówieniu publicznym;
- współuczestnictwo w nadzorze nad stanem technicznym obiektu i w nadzorze nad prowadzonymi remontami;
- kwaterowanie i wykwaterowywanie mieszkańców;
- prowadzenie ewidencji wykorzystanych miejsc w domu studenckim;
- zarządzanie podległym personelem;
- przyjmowanie wpłat od studentów i użytkowników doraźnych;
- wystawianie faktur i obciążeń wewnętrznych za kwaterowanie;
- nadzorowanie terminowości wpłat czynszowych;
- inne czynności wg poleceń kierownika Osiedla Studenckiego.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie – wyższe ekonomiczne lub techniczne;
- doświadczenie zawodowe – minimum 5 lat stażu pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym;
- znajomość języków obcych – j. angielskiego w stopniu komunikatywnym.
3. Dodatkowe wymagania:
- znajomość zasad gospodarowania majątkiem i podstaw rozliczeń finansowo-księgowych;
- znajomość pakietu Microsoft Office;
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej i urządzeń biurowych.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 13.12.2018 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko kierownika Domu Studenckiego nr 2.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 14.01.2019 r. do 25.01.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.