POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko pracy
administratora lokalnej sieci komputerowej
w Dziale Informatyzacji
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- monitorowanie i współzarządzanie uczelnianą siecią komputerową PK w celu zapewnienie ciągłości działania;
- konfiguracja urządzeń, systemów operacyjnych i usług;
- monitorowanie i aktualizacja oprogramowania;
- zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem;
- regularna archiwizacja oprogramowania i danych;
- prowadzenie dokumentacji w zakresie zarządzanej infrastruktury;
- współpraca z zespołem Helpdesk przy złożonych problemach użytkowników;
- wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z pracy działu, zleconych przez kierownika.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: wyższe techniczne;
- staż pracy: minimum 5 lat;
- doświadczenie zawodowe: wymagane minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu siecią komputerową dla minimum 100 użytkowników;
- znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem opisów, instrukcji i specyfikacji technicznych;
- bardzo dobra praktyczna znajomość protokołów i usług sieciowych;
- biegła znajomość systemu Linux (preferowane RH i Centos);
- umiejętność programowania w shell-u;
- umiejętność instalacji i konfiguracji serwerów i urządzeń sieciowych;
- znajomość narzędzi do monitorowania systemów i aplikacji;
- umiejętność diagnozowania i usuwania problemów systemowych oraz sieciowych;
- zdolność analitycznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania problemów;
- gotowość do aktualizacji i poszerzania wiedzy.
3. Dodatkowe wymagania:
- sprawność w działaniu;
- znajomość specyfiki środowisk zwirtualizowanych VMware vSphere;
- znajomość zagadnień z zakresu zarządzania siecią WiFi;
- umiejętność samodzielnego, rzetelnego i odpowiedzialnego działania w celu realizacji powierzonego zakresu obowiązków;
- systematyczność i dobra organizacja pracy;
- umiejętność jasnego i logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych;
- umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji, dokładność i sumienność, kultura osobista;
- umiejętność efektywnej współpracy w zespole, umiejętności interpersonalne i organizacyjne.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV;
- list motywacyjny,;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych PK (ul. Warszawska 24, budynek Wydziału Inżynierii Lądowej, I piętro, pok. 137) w godz. 9.00-13.00 w terminie do dnia 30 września 2021 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko administratora lokalnej sieci komputerowej w Dziale Informatyzacji.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych PK przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w terminie 18-29.10.2021 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane po tym terminie ulegną komisyjnemu zniszczeniu.