POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko pracy

 

administratora lokalnej sieci komputerowej

 

w Dziale Informatyzacji

 

 


1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • monitorowanie i współzarządzanie uczelnianą siecią komputerową PK w celu zapewnienie ciągłości działania;
  • konfiguracja urządzeń, systemów operacyjnych i usług;
  • monitorowanie i aktualizacja oprogramowania;
  • zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem;
  • regularna archiwizacja oprogramowania i danych;
  • prowadzenie dokumentacji w zakresie zarządzanej infrastruktury;
  • współpraca z zespołem Helpdesk przy złożonych problemach użytkowników;
  • wykonywanie, w ramach posiadanych kompetencji, innych prac wynikających z pracy działu, zleconych przez kierownika.

 


2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie: wyższe techniczne;
  • staż pracy: minimum 5 lat;
  • doświadczenie zawodowe: wymagane minimum 3-letnie doświadczenie w administrowaniu siecią komputerową dla minimum 100 użytkowników;
  • znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie ze zrozumieniem opisów, instrukcji i specyfikacji technicznych;
  • bardzo dobra praktyczna znajomość protokołów i usług sieciowych;
  • biegła znajomość systemu Linux (preferowane RH i Centos);
  • umiejętność programowania w shell-u;
  • umiejętność instalacji i konfiguracji serwerów i urządzeń sieciowych;
  • znajomość narzędzi do monitorowania systemów i aplikacji;
  • umiejętność diagnozowania i usuwania problemów systemowych oraz sieciowych;
  • zdolność analitycznego myślenia, kreatywnego rozwiązywania problemów;
  • gotowość do aktualizacji i poszerzania wiedzy.

 


3. Dodatkowe wymagania:

  • sprawność w działaniu;
  • znajomość specyfiki środowisk zwirtualizowanych VMware vSphere;
  • znajomość zagadnień z zakresu zarządzania siecią WiFi;
  • umiejętność samodzielnego, rzetelnego i odpowiedzialnego działania w celu realizacji powierzonego zakresu obowiązków;
  • systematyczność i dobra organizacja pracy;
  • umiejętność jasnego i logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych;
  • umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji, dokładność i sumienność, kultura osobista;
  • umiejętność efektywnej współpracy w zespole, umiejętności interpersonalne i organizacyjne.

 


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV;
  • list motywacyjny,;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.

 


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych PK (ul. Warszawska 24, budynek Wydziału Inżynierii Lądowej, I piętro, pok. 137) w godz. 9.00-13.00 w terminie do dnia 30 września 2021 r.


Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko administratora lokalnej sieci komputerowej w Dziale Informatyzacji.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych PK przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w terminie 18-29.10.2021 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane po tym terminie ulegną komisyjnemu zniszczeniu.