POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

referenta inżynieryjno–technicznego

 

w Katedrze Statyki i Dynamiki Budowli

 

w Instytucie Mechaniki Budowli

 

na Wydziale Inżynierii Lądowej

 

 

 

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • techniczne przygotowywanie stanowisk laboratoryjnych i prac naukowo-badawczych realizowanych przez jednostkę;
  • techniczne opracowywanie pomocy do zajęć dydaktycznych oraz publikacji;
  • udział w wyjazdach w ramach prac naukowo-badawczych;
  • opracowywanie dokumentacji prac własnych i naukowo-badawczych jednostki;
  • udział w przygotowywaniu wniosków i realizacji prac naukowo-badawczych;
  • inne czynności zlecane przez kierownika jednostki.

 


2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe - kierunek budownictwo;
  • doświadczenie zawodowe w zakresie znajomości problematyki modelowania numerycznego;
  • udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie B2.

 


3. Dodatkowe wymagania:

  • sprawne posługiwanie się programami: metody elementów skończonych (np. ABAQUS, ANSYS, DIANA, ALGOR, itp.) oraz do analizy sygnałów, a także programami z pakietu MS Office;
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, rzetelność.

 


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.

 


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 11.02.2019 r.


Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko: Referent inżynieryjno-techniczny w L-41.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach od 04.03.2019 r. do 15.03.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.