POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

referent/starszy referent - redaktor Radia „Nowinki”

 

na 3/4 etatu

 

(stanowisko w zależności od stażu pracy)

 

w Dziale Promocji w Sekcji Radio „Nowinki”

 

(zadaniowy system czasu pracy)

 

 

1. Zakres wykonywanych zadań:

  • koordynacja ramówki programowej;
  • przygotowywanie i prowadzenie audycji radiowych;
  • nadzór nad stroną merytoryczną i stylistyczną emitowanych audycji;
  • redagowanie i wprowadzanie informacji na stronę internetową Radia Nowinki;
  • prowadzenie archiwum, dokumentacji i korespondencji Radia „Nowinki”;
  • prowadzenie szkoleń i współpraca z wolontariuszami Radia „Nowinki”.

 

2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub posiadanie statusu studenta;
  • minimum roczne doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu programów radiowych;
  • predyspozycje do pracy przed mikrofonem, poprawna dykcja i umiejętność swobodnej wypowiedzi;
  • umiejętność pisania tekstów, znajomość zasad pisowni polskiej;
  • dobra znajomość języka angielskiego.

 

3. Dodatkowe wymagania:

  • predyspozycje do pracy w zespole;
  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  • wysoka kultura osobista.

 

4. Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadanie kwalifikacje lub nabyte umiejętności.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej, w godz. 7.00-15.00, w terminie do 29 sierpnia 2019 r. Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko referenta/starszego referenta - redaktora Radia „Nowinki”.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, w pok. 137, w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w dniach od 21.09.2019 do 27.09.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.