Politechnika Krakowska znalazła się wśród laureatów konkursu Genius Universitatis na najlepsze, kreatywne kampanie rekrutacyjne szkół wyższych w roku akademickim 2013/2014.


Nasza uczelnia zajęła trzecie miejsce w kategorii reklama prasowa, obok Uniwersytetu Gdańskiego i Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu odbyło się 6 marca w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie podczas ceremonii otwarcia XXI Międzynarodowego Salonu Edukacyjnego Perspektywy 2014.


Konkurs na najciekawsze dokonania reklamowe uczelni po raz trzeci zorganizowały magazyn edukacyjny „Perspektywy” oraz magazyn marketingu i sprzedaży „Brief”. Szkoły wyższe oceniono w sześciu kategoriach: reklama prasowa wspierająca rekrutację, instrument promocji międzynarodowej, fanpage na Facebooku, aplikacja mobilna, gadżet promocyjny wspierający rekrutację, rekrutacyjny serwis internetowy.


W ocenie redaktora naczelnego „Brief” Grzegorza Kiszluka projekty poddawane ocenie są z roku na rok lepsze. "Na szczęście przechodzą już do historii stereotypy, zaczyna dominować rzetelna informacja i komunikat spójny z misją konkretnej uczelni. Uznaliśmy, iż wyrazem profesjonalizmu w promocji edukacyjnych usług z najwyższej półki są przede wszystkim rzeczowość i adekwatność przekazu, ubrane w odpowiadającą im formę. I taki walor mają nagrodzone przez nas prace" - podkreśla Kiszluk.


Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 70 prac z 24 szkół wyższych.
Jury ostatecznie oceniło 54 kampanie, spełniające regulaminowe kryteria.


PAP - Nauka w Polsce / DP