POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

kierownika administracyjnego wydziału

 

na Wydziale Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej

 



1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie kompetencji wydziału;
  • sporządzanie planu rzeczowo–finansowego;
  • obliczanie kosztów kształcenia studentów;
  • organizowanie działalności podległego pionu.

 

2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • minimum 6 letni staż pracy udokumentowany świadectwami pracy;
  • doświadczenie zawodowe w pracy administracyjnej co najmniej 6 lat;
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych oraz znajomość obsługi programów pakietu MS OFFICE.

 

3. Dodatkowe wymagania:

  • ogólna znajomość przepisów obowiązujących w szkolnictwie wyższym oraz realizacji procesu dydaktycznego w uczelni;
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz delegowania obowiązków;
  • dyspozycyjność;
  • kreatywność, zdolności organizacyjne oraz sprawne działanie w sytuacjach stresowych;
  • komunikatywność, samodzielność;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • zaangażowanie, odpowiedzialność, dokładność.

 

4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00–15.00 w terminie do 30.08.2019 r.

 

Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko kierownika administracyjnego Wydziału Inżynierii Elektrycznej i Komputerowej.

 

Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadamiania o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach od 16.09.2019 r. do 20.09.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.