POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko pracy
starszy/samodzielny referent techniczny
w wymiarze 1 etatu
w Katedrze Automatyki i Technik Informacyjnych
(zatrudnienie od 1 stycznia 2020 r.)
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- koordynowanie i wykonywanie prac porządkowych, związanych z rozbudową, modernizacją i rozwojem bazy laboratoryjnej;
- inwentaryzacja sprzętu i mebli;
- naprawa i dbanie o stan techniczny sprzętu oraz mebli;
- zamawianie mebli, sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego;
- zaopatrywanie w tonery i akcesoria niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu;
- kontakt z jednostkami PK i firmami zewnętrznymi;
- organizowanie przeprowadzek i stanowisk pracy;
- inne czynności zlecone przez kierownika jednostki.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: stopień zawodowy inżyniera lub licencjata;
- doświadczenie dotyczące uruchamiania sprzętu i naprawy oraz wykonywania prac technicznych (o charakterze mechanicznym, elektrycznym i informatycznym);
- znajomość języka angielskiego: poziom podstawowy;
- staż pracy: minimum 5 lat;
- doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku: minimum 5 lat.
3. Dodatkowe wymagania: kontaktowa osobowość, komunikatywność, rzetelność.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, staż pracy, doświadczenie zawodowe oraz nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 27.11.2019 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko: starszy/samodzielny referent techniczny w Katedrze Automatyki i Technik Informacyjnych E-31.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 09.12.2019 r. do 13.12.2019 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.