POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko pracy
samodzielny referent administracyjny
w wymiarze pełnego etatu
w Dziale Eksploatacji i Zaopatrzenia
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prace administracyjne związane z działalnością Działu Eksploatacji i Zaopatrzenia dotyczące kampusu PK w Czyżynach;
- przyjmowanie i rejestrowanie bieżących zgłoszeń awarii, usterek i drobnych remontów - telefonicznych, mailowych i internetowych (platforma OTRS);
- rozdysponowywanie i raportowanie prac pracowników służb technicznych Działu w Czyżynach;
- określanie potrzeb materiałowych i sporządzanie zamówień na roboty awaryjne, konserwacyjne i remontowe oraz określanie kosztów tych robót;
- załatwianie spraw związanych z bieżącym zaopatrywaniem Działu w artykuły eksploatacyjne, odzież ochronną, środki czystości;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej stanu technicznego budynków (w tym urządzeń i instalacji) oraz infrastruktury zewnętrznej;
- kompletowanie, porządkowanie i segregowanie dokumentacji technicznej dotyczącej realizowanych i zrealizowanych robót inwestycyjnych i remontowych;
- prowadzenie dokumentacji i kontrolowanie na bieżąco wykonywania okresowych przeglądów budynków oraz ich technicznego wyposażenia;
- współuczestniczenie w procesie przygotowywania i prowadzenia spraw związanych z realizacją zadań inwestycyjnych kampusu Czyżyny;
- prowadzenie ewidencji składników majątkowych stanowiących wyposażenie Działu w Czyżynach;
- prowadzenie kart ewidencji czasu pracy pracowników Działu w Czyżynach.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: średnie;
- staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy) - 4 lata;
- doświadczenie zawodowe - min. 2 lata na podobnym stanowisku;
- kwalifikacje, umiejętności zawodowe:
- podstawowa, ogólna wiedza z zakresu budownictwa, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych, ślusarstwa i stolarstwa,
- obsługa komputera (pakiet biurowy).
3. Dodatkowe wymagania:
- umiejętność analitycznego myślenia, odpowiedzialność;
- umiejętność zarządzania grupą osób;
- łatwość uczenia się i podejmowania nowych wyzwań;
- terminowość i sumienność w realizacji zadań;
- bardzo dobra organizacja pracy;
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji;
- komunikatywność;
- wysoka kultura osobista.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, staż pracy, doświadczenie zawodowe oraz nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 w terminie do 25 maja 2020 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko samodzielny referent administracyjny w Dziale Eksploatacji i Zaopatrzenia.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, w pok. 137 w dniach od 22 czerwca do 3 lipca 2020 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.