POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

specjalisty / samodzielnego referenta

 

w zależności od stażu pracy

 

w wymiarze pełnego etatu

 

w Dziale Płac
 



1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list wypłat dla pracowników i zleceniobiorców;
  • naliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego;
  • sporządzanie PIT 11, IFT1R;
  • sporządzanie raportów rozliczeniowych do ZUS;
  • naliczanie, potrącanie i rozliczanie składek na PPK;
  • przygotowywanie zaświadczeń o zarobkach;
  • archiwizowanie dokumentów.


2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie wyższe;
  • staż pracy udokumentowany świadectwami pracy w przypadku specjalisty - 3 lata, w przypadku sam. referenta nie jest wymagany;
  • samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu, dokładność, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office).


3. Dodatkowe wymagania:

  • specjalistyczne szkolenia i kursy z zakresu naliczania wynagrodzeń, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych;
  • mile widziane znajomość programu Płatnik;
  • mile widziana znajomość języka obcego.
     

4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie oraz staż pracy;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, nabyte umiejętności.
     

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 9.00-13.00 w terminie do 23.04.2021 r.

 

Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko specjalisty / samodzielnego referenta w Dziale Płac.

 

Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, w pok. 137 w dniach 10-17.05.2021 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.