POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

specjalisty ds. kosztorysowania

 

w Dziale Inwestycji i Remontów

 

w wymiarze pełnego etatu

 

 

 

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • uzgodnienia zakresu robót remontowych zlecanych przez wszystkie jednostki organizacyjne Uczelni;
  • ścisła współpraca ze specjalistami ds. Umów , Dokumentacji obiektów PK oraz Planowania i Rozliczeń, a także z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego przy ustalaniu zakresu robót
  • remontowych z użytkownikami do ustalenia kosztów remontu;
  • sporządzanie, w uzgodnieniu z użytkownikami, przedmiarów robót potrzebnych do wykonania kosztorysów inwestorskich do przygotowania remontowych rocznych planów;
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich potrzebnych do przygotowania rocznych planów remontowych:
    • wykonanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie przedmiaru robót wchodzących w skład dokumentacji projektowej w programie kosztorysowym,
    • wykonanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie sporządzonych przedmiarów robót w programie kosztorysowym,
    • wykonanie kosztorysu inwestorskiego metodą kalkulacji uproszczonej wg zbioru jednostkowych wskaźników cenowych z zakresu na roboty remontowe w celu określenia,
    • szacunkowych kosztów planowych inwestycji;
  • opracowywanie kosztorysów inwestorskich niezbędnych do przeprowadzenia przetargów, wynikających z ustawy o Zamówieniach Publicznych;
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla Działu Zamówień Publicznych z zakresu kosztorysowania:
    • udział w przygotowaniu programu funkcjonalno – użytkowego,
    • przygotowanie przedmiarów robót,
    • kompletowanie materiałów przetargowych, w tym z zakresu dokumentacji projektowej, części opisowej i innych niezbędnych informacji,
    • przekazywanie kompletnych dokumentów zatwierdzonych przez Kierownika do specjalisty ds. planowania,
    • sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty ogólnobudowlane złożone do przetargu;
  • sporządzanie kosztorysów inwestorskich na roboty wynikające w trybie awaryjnym;
  • udział w przygotowaniu zapytań ofertowych dotyczących zadania remontowego do wartości 130.000 zł. Po otrzymaniu ofert sprawdzenie pod względem zakresu robót i ceny oraz przekazanie Kierownikowi celem wyboru wykonawcy;
  • wdrażanie na bieżąco wszystkich zmian przepisów dotyczących zakresu kosztorysowania:
    • śledzenia na bieżąco wszystkich zmian i przepisów, nowych norm i technologii potrzebnych do wykonania kosztorysów inwestorskich korzystając z dostępnego internetu i publikacji;
  • wprowadzanie na bieżąco aktualnych danych do programu kosztorysowego wraz z cenami „Sekocenbud";
  • przygotowywanie zapytań ofertowych PK oraz sporządzanie protokołów na wyłonienie wykonawcy;
  • publikowanie zapytań ofertowych i rozstrzygnięć na stronie internetowej PK.

 

2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie: wyższe techniczne;
  • staż pracy min. 3 lata potwierdzone świadectwami pracy;
  • doświadczenie w danej dziedzinie, specjalności – min. 2 lata;
  • znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych;
  • znajomość programów kosztorysowych;
  • znajomość AutoCad.


3. Dodatkowe wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
  • komunikatywność;
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność, sumienność.


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.

 


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej, w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając w formie elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. w terminie do dnia 10.12.2021 r.

 

Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko specjalisty ds. kosztorysowania w Dziale Inwestycji i Remontów DT-2.


W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko specjalisty ds. kosztorysowania w DT-2.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postepowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 17.01.2022 r. – 21.01.2022 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.