POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

specjalisty ds. planowania i rozliczeń

 

w Dziale Inwestycji i Remontów

 

w wymiarze pełnego etatu

 

 

 

1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • gromadzenie wniosków remontowych wpływających od jednostek organizacyjnych Uczelni;
  • opracowywanie rocznych planów remontowych na roboty budowlane i projektowe obiektów;
  • przygotowanie aneksów do planu remontów;
  • prowadzenie limitu wykorzystania środków na remonty zgodnie z Ustawą o finansach publicznych;
  • bieżąca kontrola prawidłowości opisu dokumentów księgowych związanych z remontami;
  • wykonywanie analiz przebiegu realizacji planów remontowych:
    • prowadzenie na bieżąco komputerowych zapisów kosztów remontowych budynków i budowli rejestrując odrębnie wydatki na remonty,
    • obsługa programu rejestracji zleceń (tworzenie baz danych, wprowadzanie kopii zapasowych),
    • sporządzanie raportów o zleceniach i wydatkach poniesionych na poszczególne obiekty, wykorzystaniu przyznanych funduszy itp.;
  • uzgodnienie wydatków remontowych faktycznie poniesionych z ewidencją księgową;
  • zalecenia remontowe podlegające ustawie Prawo Zamówień Publicznych:
    • prowadzenie rejestru przygotowywanych przetargów,
    • po rozstrzygnięciu przetargu dołączenie dokumentów (wnioski, SIWZ, przedmiarów itp.) do umowy na wykonanie robót i przekazywanie ich dla inspektorów nadzoru prowadzących zadanie,
    • zaznajomienie się z aktualnymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych;
  • współpraca z działem księgowości majątkowej.

 

2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie: wyższe;
  • staż pracy min. 3 lata potwierdzone świadectwami pracy;
  • znajomość ustaw: O finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych.


3. Dodatkowe wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
  • komunikatywność;
  • rozwinięte umiejętności analityczne;
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • umiejętność współpracy w zespole;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • samodzielność, sumienność.


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.

 

Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej, w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając w formie elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.., w terminie do dnia 10.12.2021 r.


Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko specjalisty ds. planowania i rozliczeń w Dziale Inwestycji i Remontów DT-2.


W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko specjalisty ds. planowania i rozliczeń w DT-2.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postępowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.

 

Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 17.01.2022 r. – 21.01.2022 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.