POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
specjalisty ds. kosztorysowania
w Dziale Inwestycji i Remontów
w wymiarze pełnego etatu
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- uzgodnienia zakresu robót remontowych zlecanych przez wszystkie jednostki organizacyjne Uczelni;
- ścisła współpraca ze specjalistami ds. Umów , Dokumentacji obiektów PK oraz Planowania i Rozliczeń, a także z Inspektorami Nadzoru Inwestorskiego przy ustalaniu zakresu robót
- remontowych z użytkownikami do ustalenia kosztów remontu;
- sporządzanie, w uzgodnieniu z użytkownikami, przedmiarów robót potrzebnych do wykonania kosztorysów inwestorskich do przygotowania remontowych rocznych planów;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich potrzebnych do przygotowania rocznych planów remontowych:
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie przedmiaru robót wchodzących w skład dokumentacji projektowej w programie kosztorysowym,
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego na podstawie sporządzonych przedmiarów robót w programie kosztorysowym,
- wykonanie kosztorysu inwestorskiego metodą kalkulacji uproszczonej wg zbioru jednostkowych wskaźników cenowych z zakresu na roboty remontowe w celu określenia,
- szacunkowych kosztów planowych inwestycji;
- opracowywanie kosztorysów inwestorskich niezbędnych do przeprowadzenia przetargów, wynikających z ustawy o Zamówieniach Publicznych;
- przygotowanie materiałów przetargowych dla Działu Zamówień Publicznych z zakresu kosztorysowania:
- udział w przygotowaniu programu funkcjonalno – użytkowego,
- przygotowanie przedmiarów robót,
- kompletowanie materiałów przetargowych, w tym z zakresu dokumentacji projektowej, części opisowej i innych niezbędnych informacji,
- przekazywanie kompletnych dokumentów zatwierdzonych przez Kierownika do specjalisty ds. planowania,
- sprawdzanie kosztorysów ofertowych na roboty ogólnobudowlane złożone do przetargu;
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich na roboty wynikające w trybie awaryjnym;
- udział w przygotowaniu zapytań ofertowych dotyczących zadania remontowego do wartości 130.000 zł. Po otrzymaniu ofert sprawdzenie pod względem zakresu robót i ceny oraz przekazanie Kierownikowi celem wyboru wykonawcy;
- wdrażanie na bieżąco wszystkich zmian przepisów dotyczących zakresu kosztorysowania:
- śledzenia na bieżąco wszystkich zmian i przepisów, nowych norm i technologii potrzebnych do wykonania kosztorysów inwestorskich korzystając z dostępnego internetu i publikacji;
- wprowadzanie na bieżąco aktualnych danych do programu kosztorysowego wraz z cenami „Sekocenbud";
- przygotowywanie zapytań ofertowych PK oraz sporządzanie protokołów na wyłonienie wykonawcy;
- publikowanie zapytań ofertowych i rozstrzygnięć na stronie internetowej PK.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: wyższe techniczne;
- staż pracy min. 3 lata potwierdzone świadectwami pracy;
- doświadczenie w danej dziedzinie, specjalności – min. 2 lata;
- znajomość ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych;
- znajomość programów kosztorysowych;
- znajomość AutoCad.
3. Dodatkowe wymagania:
- mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
- komunikatywność;
- rozwinięte umiejętności analityczne;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodzielność, sumienność.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej, w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając w formie elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. w terminie do dnia 10.12.2021 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko specjalisty ds. kosztorysowania w Dziale Inwestycji i Remontów DT-2.
W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko specjalisty ds. kosztorysowania w DT-2.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postepowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 17.01.2022 r. – 21.01.2022 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.