POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI

 

ogłasza konkurs na stanowisko

 

samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty

 

(w zależności od stażu pracy)

 

w wymiarze pełnego etatu


w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych

 

na Wydziale Mechanicznym

 

 


1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • realizacja prac administracyjnych w Laboratorium;
  • kancelaryjna i finansowa obsługa Laboratorium;
  • prowadzenie dokumentacji Laboratorium, w tym laboratorium akredytowanego zgodnie z wymogami ISO 17025 i warunkami akredytacji PCA oraz OiB;
  • kompleksowa obsługa administracyjna klienta w zakresie realizacji zlecanych badań;
  • obsługa umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi;
  • procedowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników;
  • przygotowywanie umów cywilno-prawnych z pracownikami i podmiotami zewnętrznymi;
  • wystawianie faktur;
  • wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika LBTiMR.


2. Niezbędne wymagania:

  • wykształcenie co najmniej średnie;
  • staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy):
  • przy wykształceniu średnim staż pracy:
    • samodzielny referent administracyjny - 4 lata,
    • specjalista – 8 lat;
  • przy wykształceniu wyższym staż pracy:
    • samodzielny referent administracyjny – nie wymagany,
    • specjalista – 3 lata;
  • znajomość języków obcych: język angielski w stopniu komunikatywnym;
  • niezbędne umiejętności lub kwalifikacje zawodowe: znajomość pakietu MS Office (w szczególności word, excel).


3. Dodatkowe wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność samodzielnego, rzetelnego i odpowiedzialnego działania w celu realizacji powierzonego zakresu obowiązków;
  • systematyczność i dobra organizacja pracy;
  • znajomość normy ISO 17025 będzie dodatkowym atutem;
  • umiejętność jasnego i logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych;
  • umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji, dokładność i systematyczność, rzetelność, sumienność.


4. Wymagane dokumenty:

  • szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jeżeli występuje);
  • list motywacyjny;
  • kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  • kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, staż pracy, doświadczenie zawodowe oraz nabyte umiejętności.

 


Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 03.12.2021 r.


Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych M-11.


W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych M-11.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postepowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.


Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.


Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 15.12.-22.12.2021 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.