POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
specjalisty ds. planowania i rozliczeń
w Dziale Inwestycji i Remontów
w wymiarze pełnego etatu
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- gromadzenie wniosków remontowych wpływających od jednostek organizacyjnych Uczelni;
- opracowywanie rocznych planów remontowych na roboty budowlane i projektowe obiektów;
- przygotowanie aneksów do planu remontów;
- prowadzenie limitu wykorzystania środków na remonty zgodnie z Ustawą o finansach publicznych;
- bieżąca kontrola prawidłowości opisu dokumentów księgowych związanych z remontami;
- wykonywanie analiz przebiegu realizacji planów remontowych:
- prowadzenie na bieżąco komputerowych zapisów kosztów remontowych budynków i budowli rejestrując odrębnie wydatki na remonty,
- obsługa programu rejestracji zleceń (tworzenie baz danych, wprowadzanie kopii zapasowych),
- sporządzanie raportów o zleceniach i wydatkach poniesionych na poszczególne obiekty, wykorzystaniu przyznanych funduszy itp.;
- uzgodnienie wydatków remontowych faktycznie poniesionych z ewidencją księgową;
- zalecenia remontowe podlegające ustawie Prawo Zamówień Publicznych:
- prowadzenie rejestru przygotowywanych przetargów,
- po rozstrzygnięciu przetargu dołączenie dokumentów (wnioski, SIWZ, przedmiarów itp.) do umowy na wykonanie robót i przekazywanie ich dla inspektorów nadzoru prowadzących zadanie,
- zaznajomienie się z aktualnymi przepisami dotyczącymi zamówień publicznych;
- współpraca z działem księgowości majątkowej.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie: wyższe;
- staż pracy min. 3 lata potwierdzone świadectwami pracy;
- znajomość ustaw: O finansach publicznych, Prawo Zamówień Publicznych.
3. Dodatkowe wymagania:
- mile widziane doświadczenie w zakresie zamówień publicznych;
- komunikatywność;
- rozwinięte umiejętności analityczne;
- bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- umiejętność współpracy w zespole;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- samodzielność, sumienność.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje lub nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych, przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej, w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając w formie elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.., w terminie do dnia 10.12.2021 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko specjalisty ds. planowania i rozliczeń w Dziale Inwestycji i Remontów DT-2.
W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko specjalisty ds. planowania i rozliczeń w DT-2.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postępowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 17.01.2022 r. – 21.01.2022 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.