POLITECHNIKA KRAKOWSKA IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI
ogłasza konkurs na stanowisko
samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty
(w zależności od stażu pracy)
w wymiarze pełnego etatu
w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych
na Wydziale Mechanicznym
1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- realizacja prac administracyjnych w Laboratorium;
- kancelaryjna i finansowa obsługa Laboratorium;
- prowadzenie dokumentacji Laboratorium, w tym laboratorium akredytowanego zgodnie z wymogami ISO 17025 i warunkami akredytacji PCA oraz OiB;
- kompleksowa obsługa administracyjna klienta w zakresie realizacji zlecanych badań;
- obsługa umów zawieranych z podmiotami zewnętrznymi;
- procedowanie dokumentów związanych z zatrudnianiem pracowników;
- przygotowywanie umów cywilno-prawnych z pracownikami i podmiotami zewnętrznymi;
- wystawianie faktur;
- wykonywanie innych prac zleconych przez kierownika LBTiMR.
2. Niezbędne wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie;
- staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy):
- przy wykształceniu średnim staż pracy:
- samodzielny referent administracyjny - 4 lata,
- specjalista – 8 lat;
- przy wykształceniu wyższym staż pracy:
- samodzielny referent administracyjny – nie wymagany,
- specjalista – 3 lata;
- znajomość języków obcych: język angielski w stopniu komunikatywnym;
- niezbędne umiejętności lub kwalifikacje zawodowe: znajomość pakietu MS Office (w szczególności word, excel).
3. Dodatkowe wymagania:
- doświadczenie zawodowe na pokrewnym stanowisku będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność samodzielnego, rzetelnego i odpowiedzialnego działania w celu realizacji powierzonego zakresu obowiązków;
- systematyczność i dobra organizacja pracy;
- znajomość normy ISO 17025 będzie dodatkowym atutem;
- umiejętność jasnego i logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych;
- umiejętność pozyskiwania i analizowania informacji, dokładność i systematyczność, rzetelność, sumienność.
4. Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia jeżeli występuje);
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, staż pracy, doświadczenie zawodowe oraz nabyte umiejętności.
Wymagane dokumenty należy składać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24, pok. 137 w budynku Wydziału Inżynierii Lądowej w godz. 7.00-15.00 lub przesyłając na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do 03.12.2021 r.
Teczka z dokumentami powinna zawierać dopisek: Dotyczy konkursu na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych M-11.
W przypadku przesłania oferty za pomocą poczty elektronicznej w tytule maila należy wpisać: Konkurs na stanowisko samodzielnego referenta administracyjnego / specjalisty w Laboratorium Badań Technoklimatycznych i Maszyn Roboczych M-11.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie, że do dalszego postepowania będą przekazywane jedynie oferty zawierające wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 4.
Politechnika Krakowska zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Złożone dokumenty można będzie odebrać w Dziale Spraw Osobowych i Socjalnych przy ul. Warszawskiej 24 w pok. 137 w dniach 15.12.-22.12.2021 r. Dokumenty, które nie zostaną odebrane w tym terminie, ulegną komisyjnemu zniszczeniu.