Kwestionariusz osobowy - wydruk z systemu elektronicznej rejestracji - należy złożyć wraz z poniższymi załącznikami:
  1. życiorys;
  2. kopię dyplomu ukończenia studiów wyższych II stopnia lub jednolitych studiów magisterskich; w przypadku tegorocznych kandydatów nieposiadających odpisu dyplomu składa się zaświadczenie o zdanym egzaminie dyplomowym. W przypadku osób, które ukończyły studia za granicą, należy przedstawić dyplom uprawniający do ubiegania się o nadanie stopnia doktora w państwie, w którym został wydany wraz z potwierdzeniem legalności tego dyplomu zgodnie z zapisami § 1, ust. 11;
  3. kopię suplementu dyplomu lub kopię indeksu ukończonych studiów wyższych II stopnia /jednolitych studiów magisterskich – poświadczone za zgodnością z oryginałem. W przypadku laureatów Diamentowego Grantu lub programu “Perły nauki” nieposiadających kwalifikacji studiów II stopnia należy przedstawić kopię suplementu dyplomu studiów I stopnia;
  4. dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 w postaci:
    • kopii certyfikatu;
    • kopii dokumentów wymienionych w pkt. 2 lub 3 w przypadku osób, które rozpoczęły studia w 2013 roku lub później, oraz w przypadku, kiedy wymagany poziom języka angielskiego został wyszczególniony we wspomnianym dokumencie;
    • potwierdzenia, że język angielski jest językiem ojczystym lub był językiem wykładowym na studiach wyższych;
  5. koncepcję indywidualnego planu badawczego uzgodnioną z potencjalnym promotorem, będącym na liście promotorów danej dyscypliny; (docx, pdf);
  6. pisemną rekomendację wystawioną kandydatowi przez potencjalnego promotora (docx, pdf) zawierającą:
    • uzasadnienie celowości przyjęcia doktoranta do Szkoły Doktorskiej PK;
    • deklarację zapewnienia warunków pracy naukowej i badań (informacje o środkach finansowych);
    • deklarację zapewnienia doktorantowi opieki naukowej i akceptację proponowanej tematyki badawczej oraz koncepcji indywidualnego planu badawczego;
    • zatwierdzenie powyższych informacji przez przewodniczącego rady naukowej dyscypliny i kierownika jednostki organizacyjnej potencjalnego promotora;
  7. udokumentowane dotychczasowe osiągnięcia naukowe (publikacje, referaty na międzynarodowych i krajowych konferencjach, inne opracowania naukowe);
  8. zaświadczenie wydane przez lekarza – specjalistę medycyny pracy należy dostarczyć w terminie 30 dni od daty otrzymania skierowania. Skierowania na badania lekarskie wydawane są przez Biuro Szkoły Doktorskiej PK, w dniu potwierdzenia podjęcia kształcenia w Szkole Doktorskiej PK. Niedostarczenie orzeczenia lekarskiego w wyznaczonym terminie może skutkować niedopuszczeniem do zajęć;
  9. zaświadczenie o odbytej co najmniej sześciomiesięcznej praktyce zawodowej na obowiązującym druku (dotyczy tylko kandydatów do Szkoły Doktorskiej PK w dyscyplinie architektura i urbanistyka). W przypadku osób posiadających uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej zaświadczenie nie jest wymagane, natomiast konieczne jest złożenie kopii nadania uprawnień (docx, pdf);
  10. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (200 zł) zgodnie z Zarządzeniem Rektora nr 10 z dnia 9 lutego 2023 r.

 

Po znalezieniu się na liście przyjętych do SD PK należy w Biurze SD PK złożyć oświadczenie potwierdzające podjęcie kształcenia (docx, pdf).